L’iPhone en Català

12 04 2010

iPhone CatalàAmics, no tinc paraules…

Felicitats a tots els que heu estat al peu del canó, als que vau dir “Pels meus collons que jo tinc el meu iPhone en Català!” i ho vareu fer possible per a tothom, als que ja hi hereu quan jo encara anava amb el Windows 98, als que fèiem actes sectaris al Vienna, als que dia rera dia escriuen, parlen, ensenyen, comenten i fan que la comunitat macaire catalana sigui com és.

Bloc d’Apple en català

Mossegalapoma

PD: Quan és la festa?!?


Accions

Information

3 responses

12 04 2010
Tomàs

🙂 I a Mr. Fariñas, i a la penya de Softcatalà i al Roger i a tanta i tanta gent.

Ens falta el Mac OS X però. Esperem que aviat i aleshores quedem per agafar la gran bufa😀

14 04 2010
Roger - Dreadful

Estic totalment d’acord! Reunions i assemblees guacaires a part, aquest estiu, tan aviat com estigui disponible per tothom l’iPhone OS en català, hem de fer una trobada de macaires catalans per celebrar-ho! A ser possible en format festa …i si després ve el Mac OS X en català, sempre estarem a temps de fer-ne una altra, no? Aquest estiu festa! ; D

26 07 2010
Jordi Julbe

A punt de plorar…!

Quina emoció quan, després de 5 mesos de tenir el Iphone i no poder veure el meu idioma en les preferències…he buscat al google ius he trobat, i al cap de 5 segons he trobat l’idioma CATALÀ a preferències!!!

Moltes gràcies a tots/es, m’heu fet molt feliç!

Deixa un comentari

