Twitter i la publicitat

19 11 2009

Ahir Twitter em va donar dues alegries. Una va ser rebre un llibre de Juan Diego Polo  de wwwhatsnew.com sobre el mateix Twitter només per fer un ReTwitt (RT). Per la mateixa acció també vaig guanyar un single signat per L.A. per cortesia de MondoSonoro.

Sembla que algunes empreses comencen a entendre com treure profit d’aquesta xarxa social.

No sóc publicista però si consumidor i ja us dic ara que la publicitat personalitzada és el futur. Rebre noticies només de productes o serveis que ens interessen, utilitzar canals no intrusius i la possibilitat d’aconseguir mostres o productes gratuïts són, al meu parer, les claus per fer que els clients i consumidors deixem d’odiar la publicitat.

Agraïments i felicitats a @thenewinternet i @mondo_sonoro.


Accions

Information

4 responses

19 11 2009
Oriol

Totalment d’acord!

Jo des de Facebook he aconseguit una ampolla d’aquestes d’alumini i un polo de la Guiness. Ah! i també he aconseguit aquest llibre que comentes des de twitter😛

19 11 2009
@jrosell

Jo també he aconseguit el llibre en PDF… però no sé pq el vull! xDDDDD
També he entrat al sorteig d’un llibre de modernisme de http://politicacat.com
@oriolfb On haig d’anar per conseguir el polo?😉

19 11 2009
punkomatik

@oriolfb Si si!!! On regalen el “poloGuiness”?

19 11 2009
@drakon

Tota la raó !!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: