Magic Mouse

4 11 2009

IMG_0812

Per fi tinc a les meves mans el nou ratolí dels de Cupertino. Poca cosa hi ha que no s’hagi dit ja del Magic Mouse, el primer ratolí multi touch.

Es una mica més ample, o al menys aquesta és la sencació que transmet, i bastant més prim. També sembla més sensible a l’hora de distingir entre clic dret i esquerra, però us haig de confessar que trobo a faltar un tercer botó per a Exposé.

De moment només es pot fer servir amb dos dits alhora lateralment per anar endavant i endarrera als navegadors. Esperem que Apple ens permeti, en un futur no gaire llunyà, configurar altres gestos.

PD: Gràcies per inclure les piles, tot un detall.


Accions

Information

6 responses

4 11 2009
Oriol

I un quart per obrir els links en una nova pestanya!

4 11 2009
punkomatik

I un altre que tiri de la cadena del WC!

4 11 2009
Oriol

¬¬

El Mighty Mouse era una porquera, però tenia 4 botons… Ara ho han reduït a la meitat!

El Magic Mouse m’agrada molt, però mentre no pugui fer aquestes dos coses continuaré amb el meu Logitech LX8 de 5 botonets, encara que no pugui tornar enrere a l’historial de safari😛

4 11 2009
Gomit1

Doncs jo en tinc moltes ganes de provar-lo. A veure si Apple m’envia el iMac i5 ja!

Jo l’Exposé el tinc configurat per els cantons de la pantalla. M’he acostumat d’aquesta manera. Trobo que en un moviment ràpid de ratolí l’activo. No necessito un tercer botó.

14 11 2009
Primeres impressions del Magic Mouse | Buscant a Wally

[…] que Apple va anunciar fa poques setmanes. Molta gent ja n’ha escrit algunes ressenyes (theMACrats, Apple Bloks Cat, Pensa Diferent) i no m’agradaria donar voltes sobre el mateix tema, però […]

15 03 2010
Provem el Magic Mouse, primeres impressions - Geeks.cat

[…] que Apple va anunciar fa poques setmanes. Molta gent ja n’ha escrit algunes ressenyes (theMACrats, Apple Bloks Cat, Pensa Diferent) i no m’agradaria donar voltes sobre el mateix tema, però […]

Deixa un comentari

