Un TomTom per la vida

19 10 2009

tomtom-one-v5-iberia-gpsHaig de confessar que sóc un Rioga. El meu sentit de l’orientació és nul. És per això que sóc totalment dependent del GPS per conduir.

Vaig començar amb el Nokia 6630 i una antena GPS externa per Bluetooth fins que al final em vaig comprar el TomTom Go Ibèria.

Tinc tendència a fusionar sempre que puc els gadgets i en això l‘iPhone m’ajuda moltíssim. He venut el GPS i he comprat l’aplicació per a iPhone.

tomtom iPhoneLa primera impressió no ha estat gaire bona. Tot i que agafa la senyal GPS bastant ràpid, no es que sigui gaire precís. Per autopistes i autovies no passa res, ja que més o menys pots intuir per on et porta, però un cop estem per ciutat la cosa pot ser desesperant. La sensació que dona es d’anar amb 5 segons de retràs i això pot significar passar-te un o dos carrers.

Aquest matí l’he actualitzat i sembla que la cosa pot millorar:

  • Mostra la ubicació al mapa amb més presició.
  • Segueix el teu cotxe amb més presició mentres condueixes.
  • Nou motor de navegació “Anar a contacte”

Esperem que sigui veritat ja que el TomTom Car Kit per a iPhone, que incorpora un altre xip GPS per millorar la navegació,  em sembla caríssim.

Per cert, què insinuen amb això?

tom3



Accions

Information

Deixa un comentari

