Dimarts 13 i altres supersticions

13 10 2009

gatoAvui és el dia dels trezidavomartiofòbics, es a dir, els que tenen fòbia als dimarts 13.

Totes les supersticions tenen un perquè. En el cas del dia d’avui només es tracta d’un conjunt de fets històrics com la presecució dels Templaris (que per cert va ser divendres 13), que Satanàs era l’àngel 13, que Constantinoble va caure un dimarts, …

Altres supersticions estan basades en el sentit comú:

“És de mala sort passar per sota d’una escala”
Es diu que trencar la figura del triangle dona mala sort, però jo soc més de pensar que si passo per sota em pot caure algú a sobre.

“Deixar les tisores obertes”
Es evident que no dona mala sort, simplement és millor tancarles per què ningú es talli.

“Trencar un mirall són 7 anys de mala sort”
Set anys no se, però 2 setmanes sense poder anar descalç per casa segur!

Però la dita que més m’agrada és “trepitjar merda porta bona sort”. Només faltaria! A sobre que vas deixant “rastre” y fas una pudor que espanta, només falta que a sobre em porti mala sort!

Però tranquils, jo no sóc supersticiós que porta mala sort.

¿I vosaltres? ¿Quines són les vostres manies/supersticions?


Accions

Information

Deixa un comentari

