No ha funcionat

9 10 2009

Fa unes tres setmanes us anunciava que passava a formar part de l’equip d’editors d’Appleweblog.

Les dos primeres setmanes van anar molt bé però sense adonar-me`n vaig començar a fer el que sempre he criticat: traduir noticies sense cap mena d’importància.

Escriure 2 posts diaris no és gens fàcil i menys si parlem de la pometa. Com ja sabeu, la majoria del contingut que parla de l’actualitat d’Apple a la xarxa són rumors o simplement no són realment noticia. Més val un post a la setmana i de qualitat que no pas 30 innecessaris. Cal dir que alguna review que altra vaig fer… però ja m’enteneu.

Aquests és el principal motiu pel que avui ja no treballo per Hipertextual.

M’agradaria deixar molt clar que no he tingut cap mena de problema amb editors o coordinadors, tot el contrari. Són un equip magnífic i m’han ajudat en tot moment. N’he après molt de tots ells!

Per tant, torno al projecte original.


Accions

Information

4 responses

9 10 2009
Oriol

Completament d’acord, escriure amb un ritme tant forçat és impossible. No se a tu, però a mi cada vegada em cansen més tants rumors i tanta tonteria😉

9 10 2009
mlaboria

La veritat és que si que és complicat, jo crec que l’interessant dels blocs és escriure el que un considera interessant, sigui 2 cops al dia o 2 cops al mes.

Ha sigut una decisió teva, doncs?

9 10 2009
punkomatik

@mlaboria Si, la desició ha estat meva.

10 10 2009
Tomàs

És molt difícil mantenir aquest ritme Dani, al final sembla que sigui més un tema de quantitat que de qualitat i, aleshores, és perd la il·lusió.

Et dic el mateix que l’Oriol i el Miquel: “pocs i bons”😀

Igualment et continuaré llegint aquí i a Twitter.

És més com a casa😉

Deixa un comentari

