Nova etapa

15 09 2009

La setmana passada Appleweblog va publicar un article oferint feina d’editor. Sense gaires esperances vaig contestar a la crida i la flauta ha sonat!

Com comprendreu el ritme de publicació que requerixen és bastant elevat, de manera que a partir d’ara disminuiran els posts de temàtica pomera en aquest raconet de la web.

logo-hipertextual-A4

Començo una nova etapa en el món 2.0 sense més pretensions que viure l’experiència de publicar per a un blog comercial i aprendre’n tot el que pugi de la gent d’Hipertextual i tots els seu lectors.

Us deixo amb el post que m’ha fet perdre la “virginitat”.


Accions

Information

10 responses

15 09 2009
Oriol

Molta sort en aquesta nova etapa Dani!

Em fa rabia, però m’hauré de tornar a subscriure a appleweblog per veure què escrius per allà xD

15 09 2009
Jordi F.

Bona sort en la nova etapa, company.

15 09 2009
punkomatik

Gràcies!!!

@Oriolfb perquè hi ha tanta gent que em diu el mateix que tu?

15 09 2009
Oriol

Doncs no ho se, jo ja fa temps que em vaig cansar d’ells. Pero be, m’agrada tant poc appleweblog com applesfera i la seva gent super guay..

15 09 2009
punkomatik

Docns a veure si puc contribuir a canviar aquesta visió que teniu xDDD

15 09 2009
Tomàs

Dani, igualment molta sort en aquesta aventura.

Opino igual que l’Oriol i recordo molt bé, per posar un exemple, algun episodi de manca de moderació de comentaris a temps que van afavorir insults, sense anar més lluny, al mateix GUAC.

No sé que et pot semblar la idea de reproduir, si no tots, algun article interessant aquí al teu bloc, i així continuar-te llegint sense haver-nos de connectar a llocs foranis.

En qualsevol cas. Molta sort!!!!!

15 09 2009
punkomatik

Doncs ja no recordava el tema dels comentaris sobre el GUAC!

No se fins on arribará aquesta aventura, el que si que et puc garantitzar és que faré tot el possible per que episodis tant tristos com aquests no es repeteixin.

Pel que fa el reproduir el contingut aqui, això ja serà més complicat… Perquè no us subscribiu només al RSS de les meves entrades?😉

16 09 2009
Tomàs

Ah! si puc subscriure’m només als teus articles puc acceptar pop😛

17 09 2009
Dani Roijals

Felicitats! (endarrerides, m’he retrasat una mica amb el teu blog, sorry!)

Molts ànims … això és una carrera de fons més que no pas una altra cosa.

20 09 2009
devildv

Felicitats i sort!

Deixa un comentari

