Hexagon – El tracking P2P amb vessant social

4 09 2009

share-with-friendsCorrent per Twitter he descobert Hexagon, un tracking de torrents com PirateBay, TorrentReactor o Mininova, però amb la possibilitat de crear grups d’afinitat.

El servei es privat, ja que no es pot accedir sense invitació. Es busca la qualitat i que la gent comparteixi, no es ètic descarregar tot el que es vol sense compartir res, no?

El fet de crear grups amb interesos comuns ens permet d’una banda assegurarnos que el contingut que trobem a cada grup pertany al tema en concret (quants fakes ens hem menjat amb patates…) i pot facilitar la cerca de contingut molt especific i a més a més permet nivell de privacitat.

Te molt bona pinta, no?

Gràcies a l’Oriol Farré acabo de registrarme al servei. Ara tinc 10 invitacions més. Voleu probar-lo? Doncs comenteu, ganduls!!!


Accions

Information

8 responses

7 09 2009
Gerard

Jo conec dvdquorum,es que funciona de la mateixa manera, però només tenen DBD i BR. Si encara tens invitacions i me’n pots passar una t’ho agrairia, i així puc comparar.

Gràcies.

Gerard

5 09 2009
Borja

Jo en vull una també!! gràcies

4 09 2009
Lynze Mac

Ja la tinc, gràcies, gràcies… 😀

4 09 2009
Afontcu

Vaaa, jo també en vull 😛

4 09 2009
Lynze

I jo, i jo…!!! Gràcies… 🙂

4 09 2009
Mlaboria

Ei!!! Jo també vull una invitació!! 😉

4 09 2009
saura

Fa anys, existia quelcom semblant (ja recordaré el nom i el postejare). Es una iniciativa molt interesant.
M’envies una invitació???

Merci!

4 09 2009
Jordi

Vull una invitació!!!

Deixa un comentari