iBand – Funda de d3o

1 09 2009

El d3o és un material flexible amb un aspecte molt similar a una plastilina qualsevol, però que davant d’un impacte s’endureix i es torna a estovar en milèssimes de segon. Un material ideal per a seguretat que ja s’està fent servir per a genolleres, colzeres, vestits per esquiar… i tot tipus de proteccions que requereixen certa mobilitat.

L’empresa Tech21 n’ha fet un funda per a l’iPhone/iPod Touch i la demostració fa posar els pèls de punta:

No m’en he pogut estar i ja n’he encarregat una… no tinc remei!

Via: engadget


Accions

Information

3 responses

1 09 2009
jordiv

No m’extranya que tingui la ma trencada amb aquestes osties😄

1 09 2009
Twitter Trackbacks for iBand – Funda de d3o « theMACrats [themacrats.wordpress.com] on Topsy.com

[…] iBand – Funda de d3o « theMACrats themacrats.wordpress.com/2009/09/01/iband-funda-de-d3o – view page – cached #RSS 2.0 theMACrats » iBand – Funda de d3o Canal dels comentaris theMACrats Entrada 0 Car – Built to Spill — From the page […]

2 09 2009
Afontcu

Espectacular. Estic pensant seriosament comprar-ne una, però és que no m’agrada gaire posar funda a l’iPhone…hmm

Deixa un comentari

