Enquesta – Heu fet el Jailbreak al 3.0?

8 07 2009


Accions

Information

5 responses

8 07 2009
mlaboria

La veritat és que el que em va fer el jailbreak al meu 3G és el fet de poder-lo catalanitzar…😉

8 07 2009
Oriol

Doncs tot i que jo no tinc més remei perquè continuo amb el Classic, crec que el SBSettings i l’Status Notifier són imprescindibles.

El Català és un altre punt a favor, evidentment😉

8 07 2009
Jordi Reche

i tant ! Per mi tindre el qik instal·lat i poder grabar vídeo es genail, i sense el Jalibreak no tenim el iPhone en català!

8 07 2009
devildv

Trobo que és essencial fer-li el jailbreak.
Recordo haver-me hagut de ficar “a les entranyes” del meu iPhone 2G, a pèl, per canviar les paraules una a una al català!

Una abraçada i felicitats pel bloc,
David

9 07 2009
punkomatik

Gràcies @devildv xDDD

Deixa un comentari

