Decadència televisiva

12 06 2009

No se vosaltres, però jo ja no miro la TV com la mirava abans. Potser és per l’edat o la falta de temps, però jo diria que la causa de més pes és la falta de contingut interessant.

No estic pas demanant facin programes com REDES tot el dia, però trobo que no cal posarlo a les 2 de la matinada. Això si, els programes “roses”, que no aporten res, si que els posen a Prime Time.

Fart n’estic de les enèssimes edicions de triunfitos, grandes hermanos i supervivientes. No creieu que amb una edició n’hi ha més que suficient? Senyors productors de realities patètics amb l’unic objectiu d’explotar joves inconscients (alguns no tant joves…) a veure si apreneu: CASAL ROCK!

rock

Sabeu el que costa una conexió en directe? Un dineral i es malgasten aquests diners per fer “espanyas en directo”. I què ens ensenyen? A fer una crema de patates amb pop, que la veina del tercer està farta de la discoteca de la cantonada i al yayo-freak que toca l’uquelele cada dimenge a la plaça d’un poble de 200 habitants. Genial! Bravo!

Esports? Perquè ho diuen en plural si només es parla de futbol? Ah! Clar… que de tant en tant fan bàsquet, tenis, motos i F1. Disculpeu, però els altres esports només es practiquen els anys de traspàs?

Si el que voleu és tendència, actualitat, música, art, cinema, literatura, … ho porteu clar…. Ah! no que ara tenim Ànima (Canal 33) Des de que van desaparèxer Loops! i Silènci? no he vist res millor. Totalment recomenat. Cada dia deu minuts abans de les 23:00h. Algú se’n recorda del programa 3er 3a? Era genial!

logo_anima

Ja sé que la TV és un negòci i que les emisores privades poden fer el que vulguin, però per dir-ho fàcil i ràpid: és lamentable que una televisió pública (amb els nostres calers o amb tasses a altres empreses) faci programes com “Mira quién baila”.

Els salvats de la crema són: BFN, SLQH, El Intermedio, Salvados, Family Guy, Infidels, Pasapalabra (i concursos per l’estil, no com el de les caixes aquelles …), Redes, Ànima, Sputnik, …

Segur que m’en deixo uns quants. Quins salveu vosaltres?


Accions

Information

5 responses

12 06 2009
mirkiota

jo també diria altres sèries: LOST, prison break, thelistener, weeds …
concursos: password iiii … ara no recordo quin més …

12 06 2009
Afontcu

Salves Infidels?? No tiooo!

Les sèries americanes les salvo quasi totes. Ara, merdes com Los hombres de Paco se’n van a la foguera les primeres. Quina p*ta m*rda!

Ah, i per no parlar de la teleporqueria barata de Telecinco i històries així…dóna per més d’un post, això😉

12 06 2009
punkomatik

@Mirkiota Tens raó, jo em centrava en produccions pròpies.

@Afontcu ja tio, pero el meu company de pis i jo estem enganchats! Intento no mirar-ls pero sempre la posa i m’acabo empanant… xD

12 06 2009
Karles23

Ostres noi jo no ho podria haver dit millor, jo recordo el 3er 3a, encara tinc a algun lloc les adreces d’els locals i les webs, que bo el del windsurfista que és va muntar la casa a la seva furgo, per poder anar rapida-ment allà on bufava el vent.

I quin llàstima el Silenci, l’hi donaré una miradeta al Ànima, ni sigui per a veure la Bibiana Ballbé…, jo no en salvaria gaires més, poder el del Paisatge favorit de Catalunya, Callejeros (no tots), aquell del Jesus Calleja de Cuatro els diumenges…a si Deasfio Extremo, Futurama… i crec que ja està.

La meva setmana televisiva de dilluns a dijous es resumeix a CSI, House, Bones i el Mentalista, la resta de temps és tot d’importació😉

Ahhh si, jo oblidava un clàssic l’APM !!!!

12 06 2009
punkomatik

@Karles23 Juuur!!! Com m’he pogut deixar APM!!!! No tinc perdó de Jobs…

Deixa un comentari

