EDITORIAL – Un toc més personal

10 06 2009

ASCIIbigTots haureu notat la irregularitat amb la que escric al blog. Sóc conscient que no tinc excusa, però us exposaré els motius igualment.

Tot blocaire té una irremediable necessitat d’expresió i com molts ja avançaven, Twitter satisfà una gran part d’aqueta inquietud i afegeix el plus de la imnediatesa.

A part de la necessitat de transmetre, hem de tenir molt clar què volem comunicar. Aquest bloc parla majoritàriament d’Apple i la veritat és que n’estic una mica cansat de tants rumors i fakes.  En seguiré parlant, es clar, però ja us dic ara que si voleu prediccions i especulacions, aqui en trobareu ben poques.

De tant en tant m’agrada penjar videos de les cançons que més m’agraden o  que acabo de descobrir però no m’atreveixo a parlar de música. Us poso el tema i si us agrada bé i si no també. Això no vol dir que no pogueu donar la vostra opinió.

Després d’alguns dies de donar-hi voltes he decidit “obrir” una mica més el blog i fins i tot que agafi un caire més personal. Potser així,  amb una temàtica més lliure, em tornen les ganes de comunicar amb més de 140 caracters.

 

Salut!!!!


Accions

Information

7 responses

10 06 2009
Oriol

Molt ben fet Dani!

En un bloc personal el millor que es pot fer és parlar del què a un més li agradi, és igual la temàtica.

Si t’has cansat de parlar d’un tema, el millor és canviar de tema i continuar parlant😛

No et preocupis que jo no et borraré dels feeds😉

10 06 2009
ari

Doncs si vols recomanacions musicals, jo n’he descobert un altre, que segurament no és nova, però per mí sí ho és i m’està encantant… és la Tayler Swift, la cançó… a veure.. la majoria són bones, però la que més m’agrada… White Horse… http://open.spotify.com/track/04g3rUk3RzqaXi02FJT2Zl.

Ah! una cosa, no es apta per a moment melancòlics ehhhh… fa plorar jejejejeje!

10 06 2009
Xeotico

Pues ho trobo collonut (sincer, … volia dir sincer) que vols que et digui !!!🙂

Tota manera no “tanquis” portes … el cansament que portes (portem) a sobre de fakes, rumors i especulacions és una mica “resaca post-keynote” … suposo que en parell de setmanes tot tornarà a agafar el seu caire habitual.

Salut!

10 06 2009
Karles

Jo fa poc que passejo per aquí, per tant no en notaré gaire diferencia, però tens tota la raó apple ja satura prou la xarxa😉

10 06 2009
punkomatik

Gràcies a tots pels ánims!!!!

10 06 2009
Tomàs

Motivació i essència. Aquests factors són els que costa mantenir quan, a voltes, principalment amb el tema del Macs, acabem saturats, ja no d’explicacions i aprofundiments sobre temes que ens interessen, si no de centenars i centenars de fakes i rumors que, al final, no porten en lloc.

La clau potser és mantenir el nord, saber què és essencial i què no ho és i, com bé dius Dani, en el cas d’un bloc personal, afegir-li el toc personal que fa que escriure i llegir el que altres comenten del que has escrit tingui un factor “emocional”, és a dir, t’aporti alguna cosa i hagi valgut la pena.

Com diu l’Oriol jo et tinc (us tinc) al RSS i des d’aquí us vaig llegint i aquí estareu mentre ho continueu fent.
😉

10 06 2009
punkomatik

Ostres! Les paraules del mestre Tomàs aixequen l’ánim a qualsevol! xD

Tot i que no es desànim, potser són ganes de tornar a postejar per devoció, no per obligació.

Aveure que tal va…

Deixa un comentari

