iPhone Wallpapers – Poolga

11 05 2009

Molts coneguts, orgullosos poseidors d’un iParatu o no, sobint em pregunten d’on caram trec els fons de pantalla que duc a l’Phone.

Tot i que alguns d’ells són fruit de simples cerques a Google he de confessar que la majoria són de Poolga.

fonsAquesta pàgina recull un munt fons que els usuaris, registrats per invitació, van enviant a la web. Podrem fer servir aquestes ilustracions als nostres iPhones i iPods, però no les podrem distribuir o penjar en altres webs sense el consentiment explícit de l’autor.

Feu una volta per la web, estic totalment segur que algun us baixareu!

Coneixeu altes webs similars? Comenteu-les!


Accions

Information

2 responses

11 05 2009
Karles

Doncs jo els trec de mobile.siphone, una web ja preparada per a navegar des de l’iPhone i en tenen un munt, també hi ha una aplicació amb fons però ara no la recordo, tinc el parato a reparar i no ho puc mirar, i des de fa poc un amic i jo em muntat un blog amb icones per dock i fons d’escriptori per a tant per Pc, Mac i iPhone, de moment no en tenim gaires però mica en mica en n’hem fent i pujant.

11 05 2009
punkomatik

@Karles Aquesta web que dius ja l’havia provat i esta bastant bé. Jo em quedo amb Poolga, tenen un nosequè que m’agrada molt.
Ànims amb la vostra web!!! xD

Deixa un comentari

