Tweetie al Mac

20 04 2009

Si li dones un cop de peu a una pedra surt un client per a Twitter i jo continuo la meva guerra personal per trobar el client definitiu, i aquesta es lliura a 3 camps de batalla.

A la “PCera” de la feina faig servir Twhirl, que treballa sobre la plataforma Adobe Air. De tots els que he probat és el que te millor relació sencillesa/funcionalitat.

tweetiei-largeA l’iPhone en tinc dos d’instal·lats. E l primer és Twitterfon el millor client gratuït. M’agrada molt perque carrega totes les tabs de cop, auto refresca, mostra els twitts no visionats i és prou agradable visualment. Però Tweetie hi està per sobre, tot i ser de pagament. Molt més agradable visualment i més ràpid tant de refrescar com a l’hora de penjar fotos. A demés aquest últim permet gestionar vàries comptes.

Al “blanquet” hi he estat fent servir Natsulion (que també té client per a iPhone). És senzill, molt fàcil de seguir converses (colors) i s’integra de meravella amb Growl.

tweetiem-large

 

Però avui mateix (ahir tots els impacients ja teníem la Beta) ha sortit a Tweetie per a Mac i ho fa amb la versió gratuïta amb publicitat i una altra a 19,95€ (14,95€ fins al 4 de maig). Jo encara no he pogut provar la versió final, però us comento quatre cosetes:

 

 

 

A primera vista i amb poques hores de testeig crec que és la millor.

M’encanta la barra lateral, com afegim imatges, la previsualització de links i fotos, …

Però no tot seràn floretes. No hi ha una caixa de text permanent, amb el “return” no publica el missatge i no notifica via Growl.

A vosaltres que us ha semblat? Ja heu provat la versió final?


Accions

Information

7 responses

21 04 2009
mlaboria

Pel que he llegit, el paquet incorpora el framework de Growl, per tant és qüestió de temps que l’implementi…😉

21 04 2009
punkomatik

A veure si és veritat! I si possen un camp de text permanent els hi faig un monument.
De totes formes trobo que 20€ és exessiu, no?

21 04 2009
mlaboria

De moment utilitzar la versió amb publicitat no es fa gaire pesada…
Perquè 20$ els pagarà se tia!😀

21 04 2009
Tomàs

Jo no trobo pesada la publicitat i, com diu en Reche, em sembla genial la solució de la barra lateral i, sobre tot, els punts blaus d’avís de reply i directes. Molt útil. A més incorpora la possibilitat de multi-compte, imprescindible per a les meves necessitats.

23 04 2009
Jordi F.

Doncs jo sempre faig servir el TwitterFox (el complement del Firefox) té les funcions bàsiques i ja em va bé (potser faltaria afegir-li el “search”); així no cal sortir del navegador. Quan no sóc al navegador, no hi ha tweets, i també va bé desconectar de tant en tant.😉

30 04 2009
Jordi Reche

Doncs jo em quedo amb Lounge! o Adium, encara que no és ni una Beta la que tinc instal·lada.

@Tomàs, jo no he dit res !! o si?

5 05 2009
punkomatik

L’únic que li falta al Tweetie per a escriptori és una gestió sencilla dels Favorites.
Des de la barra de menú es poden marcar com a tal, però com es poden veure després?

Deixa un comentari

