Reflexió: Twitter

4 03 2009

Ja feia temps que volia reflexionar sobre Twitter i l’impacte que està tenint tant a la xarxa com en el món real.

És senzill, tant senzill que a molta gent li costa d’entendre. Només són missatges de 140 caràcters llençats cap al “núvol” i que tothom que vulgui (i tu li deixis) podrà veure. On està la gràcia? Es tracta de dir el que fas en aquell precís moment. 

twitter_logo_125x29

Jo vaig començar a fer utilitzar aquest servei com a difusor de les entrades del blog. Després vaig veure que la gent contestava literalment a la pregunta de l’ocellet i fins i tot podies seguir converses senceres de més de dos interlocutors.

 Molts pensareu, sobretot els primers dies d’us, que no  cap sentit saber a quina hora se’n va a dormir un de Reus, o què esmorza una de Santiago. Però és que també saps quin programa acaba de sortir i què en pensa la gent que l’està testejant o qui ha quedat el cap de setmana per xerrar una estona i fer un tast de caves.

pajarrako

Cada cop estic més convençut que l’èxit o el fracàs d’una xarxa social depenen dels seus usuaris. Per moltes aplicacions, plugins i funcionalitats que hi afageixis el contingut sempre el posa l’usuari. Us faríeu creus de les coses que t’enteres per Twitter!!!

També és molt important filtrar els Followers/Following. D’una banda, no m’agrada que em segueixi gent sense saber-ho. Acostumo a acceptar a tothom qui no te pinta d’spammer i em faig follower seu. Cada dues setmanes més o menys faig un repàs i elimino els que no tenen activitat o no m’aporten res. Mantenir un timeline interessant, fa a Twitter interessant.

Per sort o per desgràcia encara sóm pocs els que gaudim de terminals de telefonía que permeten una conexió a Internet i un ús amigable d’aquesta, i és aqui on Twitter es fa fort. Si estem pagant tarifa plana per conectar-nos, perquè hauría de pagar també per un SMS si puc enviar un twitt?

Què en penseu vosaltres? També sou TwittAdictes?


Accions

Information

7 responses

4 03 2009
xeotico

Sí.

Twinkle.

Salut!
🙂

4 03 2009
amagoia

Yo diciendo en twitter que no me elimines, y ya lo habías hecho canalla. Es igual te oigo lo mismo, me haces gracia. Salud

4 03 2009
Oriol

Si, soc twitteraddicte, tot i que últimament m’he desintoxicat una mica.

Estic completament d’acord, t’enteres de moooltes coses per twitter i en descobreixes unes quantes més, com per exemple el podcast de chica de hojalata😉

Ara ja no cal seguir els partits del Barça, amb l’@afontcu en tinc prou xDDD

5 03 2009
lluiski

Twinkle
🙂

6 03 2009
Jordi Reche

Doncs si estem enganxats !

Per cert, com va la trobada per finals de març?😉

6 03 2009
punkomatik

@Rechebloc En breu publicaré l’inteció de fer la primera TwittVallès aprofitant que es fa la Catosfera.

A veure si pengen ja alguns horaris, almenys orientatius, i podem trobar un foradet per fer uns MoJiTaK0S!

Estigueu “al lorooooo”!!!

9 03 2009
Jordi Reche

ok. Estarem atents, aquesta nit sengons @oriol penjen la programació al bloc de la Catosfera.

Deixa un comentari

