L’última Keynote

7 01 2009

Podem arriscar-nos a dir que ha estat la pitjor Keynote de la història. Tot i que s’ha trobat molt a faltar l’Steve, el desastre no ha estat pas culpa d’en Phil Schiller.

Mireu si ha estat trista que es pot resumir en una sola frase: iLife’09, iWork’09, MacBook Pro 17″ i petits canvis a l’iTunes Store.

Està clar que Apple vol tronar a tenir el control del llençament dels seus productes i no dependre de tercers ni de dates concretes. Això no em sembla pas malament però, ja que era l’última, es podrien haver esforçat una mica més.

Mireu si estic decepcionat que no m’esforçaré ni a buscar una foto decent.

Us deixo el link al video: Keynote’09
Més detalls a: Bloc d’Apple en Català (ells si que s’ho curren!)


Accions

Information

4 responses

7 01 2009
Oriol

Com a keynote no és gran cosa, però m’encanta el nou iPhoto🙂

7 01 2009
punkomatik

La veritat és que tens raó. Pinta molt xulo…

8 01 2009
mlaboria

Gràcies pel link!😉 Tot i que l’article va sortir una mica tard, el dia era una mica complicat: dinars i sopars, familiars i d’amics…

La veritat és que a mi el nou iLife i el nou iWork m’agraden molt! Jo estic provant ja el nou iWork i és una passada! I tinc moltes ganes de provar el faces i el places del nou iPhoto!

8 01 2009
punkomatik

@mlaboria De res home! gràcies a tu per permetre enllaços. Doncs la veritat és que el món 2.0 està començant a robar-me massa temps…

Ara que ja he vist la Keynote tinc un mono brutal de probar Faces&Places i la seva iontegració amb Facebook.

PD: jo tb estic trastejant iWork’09 xD

Deixa un comentari

