Remou-me.net

18 12 2008

Ahir vaig rebre un correu  al compte del blog que em va fer molta gràcia. L’equip de remou-me.net vol fer-se un forat a la web 2.0 i demanava col·laboracó de les publicacions en llengua catalana.

logoremoumeguaraEn primer lloc, dir-vos que es tracta d’un “menéame” en llengua Catalana. No te més, però m’agrada.

En segon lloc estic sorprès. M’ha fet molta gràcia que hagin pensat en nosaltres com a promotors (està clar que no som els únics…).

Es mereixen, com a mínim, que li feu un cop d’ull.


Accions

Information

8 responses

18 12 2008
Joan

També existeix la tafanera de fa temps, potser millor no duplicar esforços😛

18 12 2008
starphix

Té molt bona pinta… Jo m’apunto al projecte haviam que tal va la cosa.

18 12 2008
Biturbo

Jo ja estic inscrit en el remou-me em sembla una web molt ben feta. Ens veiem per alla!!!

18 12 2008
starphix

Latafanera és un projecte molt mal portat… personalment em passo al remou-me😀

18 12 2008
starphix

Per cert, no si si ho heu vist, perè esteu a la cua de pendents com a primer bloc que fa referència al remou-me. Anem tots a votar! TheMACrats a la portada!!!

20 12 2008
Oriol

Jo també vaig rebre el mail fa un parell de dies, però vaig una mica liat i no vaig tenir temps ni de mirar-me la pàgina!😛

La veritat és que la iniciativa no em desagrada🙂

22 12 2008
Remou-me, el menéame Català » Farré.cat

[…] uns dies vaig rebre un correul, igual que en punkomatik, que s’havia iniciat un nou projecte anomenat remou-me. Es tracta d’un clon del […]

27 12 2008
joanrosell

El títol no m’agrada crec que està mal traduït. Remoure per mi és moure per canviar de lloc. És una acció més aviat lenta, poc animada.
La paraula que crec que seria la idònia és sacseja’m, que és una acció més dinàmica.

Deixa un comentari

