1er Aniversari

9 12 2008

 

El dimecres passat va fer un any de la creació del blog.

Sempre m’he près el blog com una activitat d’oci més. Sense pretencions de cap mena. Però està clar que hi he sortit guanyant.

 

aniversari

Al llarg d’aquest any he conegut un munt de gent interessantíssima i de molts àmbits diferents: web, fotografia, podcast, disseny, programació… i tots ells units, la majoria, per la llengua i la tecnologia.

He tingut l’honor de viure el ressorgiment del GUAC i, tot i que ara per ara està una mica parat, m’ha fet veure que la gent té ganes de fer coses i que amb una mica de voluntat és poden aconseguir.

També he encetat un altre projecte, però molt més light, almenys fins ara. En breu una TwittVallès! Tot i que segurament avans s’haurà de redefinir el concepte.

Bé, res més. Només tornar a agrair-vos a tots els gurús de la web 2.0 la benvinguda que em vau donar i el suport del dia.

Gràcies a tots els lectors. Si no fos per vosaltres, ja ho hauria deixat.
Una abraçada per a tots vosaltres!!!
SALUT!!!!

PD: Aviam si deixeu més comentaris! Que només comenten els de sempre! xD


Accions

Information

9 responses

9 12 2008
Adri

Va, comentaré per què no et queixis😉

Felicitats nano! Ja veig que no tenim pretencions (com tu dius), que l’Stewie t’ha de felicitar i tot…XD

Per cert, aviam si animem això del TwittVallès! Que la idea està xula però ha quedat una mica mort!

Salut.

10 12 2008
Oriol

Moltes felicitats Dani! Continua així!

Per lo dels comentaris no et preocupis, la gent és (jo tb) molt rància i no comenta mai😛

Sort en tenim de les estadístiques que ens ajuden a saber una mica x on va la cosa!😉

10 12 2008
Tomàs

Enhorabona per aquest any i molta força pels següents! Ja ho deia la meva àvia que comentar feia carinyo😛

Per molts anys!

10 12 2008
mlaboria

Felicitats!
I que n’hi hagi molts més!😉

10 12 2008
Jordi F.

Enhorabona! I que puguis posar més espelmes si et ve de gust (la meva àvia deia: no mantinguis un bloc si no et diverteix).
I no et preocupis: no comentem, però aquí estem (rodoliiií).

10 12 2008
nepalia

El TwittVallés és una mica enfora per jo però espero tenir-ne noticies. A seguir amb el blog i tot el demés, que la comunitat 2.0 et necessita.

I per molts anys!!!🙂

10 12 2008
punkomatik

Gràcies a tots pels comentaris, pel suport i per aguantar-me! xDDD
Us mereixeu tots 57.685.678 visites diaries!!!

11 12 2008
ismans

Felicitats mestres!!!

12 12 2008
Mònica

Una “comentarista” nova🙂
Felicitats (amb retard, però ja ho tinc això)
El meu blog també farà un anyet d’aquí a poc i tens tota la raó: a mi també m’ha servit per a molt i he sortit guanyant moltíssim.
Ara a pel 2º any!

Deixa un comentari

