Apps gratuites per a l’iPhone.

1 12 2008

A aquestes alçades, tots sabem que és fàcil instal·lar Apps crakejades a un iPhone jailbreakejat. Però és que es pot fer directament des de l’iPhone!!!

Necesitarem, com ja he dit un iPhone Jailbreaked y 2 Apps que podem trobar a Cydia (afegint la font: http://cydia.hakulo.us). Són Installous i AppShare.

appshare4 install

Farem servir AppShare per cercar y descarregar les Apps que volguem y després les instal·larem amb Installous.

NO pretenc incitar-vos a piratejar, ni molt menys. Podeu provar l’App i si us agrada després ja la compreu.


Accions

Information

4 responses

1 12 2008
Oriol

Doncs a mi m’ha servit exactament per això, per provar el frenzic i decidir comprar-me’l perquè vicia moltíssim!

No se per què, però cada vegada que sincronitzo amb iTunes em desapareixen les apps descarregades amb l’Installous…😦

1 12 2008
punkomatik

Hi ha un switch a Installous que habilita la sicronització de les Apps descarregades amb iTunes.

El tens activat o desactivat?

1 12 2008
Jordi Reche

@oriol, a la nova versió d’Installous hi ha una opció i al sincronitzar amb iTunes, es queda grabada per sempre…

@punkomatik, jo ho faig servir per provar i si m’agrada com les aplicacions CameraBag (que em te boig) i Shopper (per crear una base de dades per fer la compra).

El que no m’agrada es comprar una cosa, provar-la i que no serveixi per res o no m’agradi… i d’aquestes hi han moltes a l’App Store.

2 12 2008
punkomatik

Jo estic enganxat al TouchGrind! Aquest vaig comprar directament.
Només em falta una taula!!! Grrrrhhh

Deixa un comentari

