Caritat per sortir de la crisi

4 11 2008

Els de Mobuzz.Tv estan cremant l’últim cartutx que els queda per no haver de baixar la persiana definitivament. Necessiten 120.000€ i recorren a la bona voluntat dels internautes i seguidors del seu projecte. Aquests són els fets. 

Ara venen les opinions, que com sempre n’hi ha de tots colors. A mi m’agrada molt el projecte que van começar fa 4 anys i en sóc seguidor. Em sabria molt greu que tanquessin la barraca, la veritat.  És més, crec que tenen tot el dret del món a demanar ajuda a qui vulguin i estic gairabé segur que se la mereixen, però… i si una empresa “X” fa expedient de regulació o tanca? També pot demanar ajuda per no fer-ho? La gent respondria a la crida igualment? 

També em fa molta gràcia que la banca es privatitzi quan tot va bé, però si les coses van maldades s’ha de “tirar” de fons públics. Si el sistema és liberal, que ho sigui a les bones i a les dolentes, no?

Si, si… que si no es fa el mercat no es reactiva, que si s’ha de poder donar crèdit, que hem de fer augmentar la confiança del consumidor… Per mi que reventi tot el sistema d’una vegada.

Jo diria que tot això va per llarg… “Save Mobbuz.TV, save the world”


Accions

Information

One response

4 11 2008
saura

“Jo tambe necesito la vostra ajuda bloggers del mon i twitteros de catalunya. Vull començar un projecte i necesito 35.000 eurus. Aixo si, si va be… seguire sol, i si va malament us tornaré tot alló invertit.”
Mobbuz es una empresa, i com a tal, si no te capacitat económica per seguir, que busqui socis, subvencions, etc. Em donaràn accions proporcionals a la meva aportació?. Si es aixi, endavant… quan fa falta?, si no… Em sap greu.

Deixa un comentari

