5.000 !!!

3 11 2008

Ja fa un parell de dies que hem superat les 5.000 visites. 

Qui ens hauria de dir que arribariem mai a una xifra així… Sóc conscient que és una xifra irrisòria comparada amb altres blogs de la mateixa classe, però jo n’estic més que orgullós.

Tot va començar com a un petit projecte personal, sense gaires pretencions. Tot i que ja no estic sol, i esperem ser-ne més, les pretensions continuen sent les mateixes: Possar el nostre petit gra de sorra a la blogosfera catalana parlant del que més ens agrada. Ni més ni menys.

Dono les gràcies a tots els que veniu  a visitar-nos de tant en quant, als més fidels (10 RSS de mitja) i a tots els que ens seguiu per Twitter.

SALUT !!!!


Accions

Information

7 responses

3 11 2008
Tomàs

Enhorabona! Jo sóc un d’aquest 10 del RSS.😀 i molts ànims. Ara cap als 10.000!!!!

3 11 2008
punkomatik

Gràcies!!! Un dels 10 i un dels primers, que no me’n oblido xD.

3 11 2008
Oriol

Felicitats! Jo soc un altre d’aquestes 10😛

Continua així!😉

3 11 2008
air3ag

Felicitats per els 5000…són petites xifres però que ens treuen un somriure sapigué q tanta gent et llegeix!!
Felcitats de nouuu!!!😀

3 11 2008
Jordi Reche

Felicitats. Jo també et segueixo per RSS !

4 11 2008
punkomatik

Merci Cracks! Així dona gust tenir un blog xD

4 11 2008
numialgui

Felicitats!! Un altre seguidor via RSS😉

Deixa un comentari

