Apps gratuites (temporalment) per a l’iPhone

24 10 2008

“Free”. Una paraula que m’estic acostumant a veure massa últimament. No és que no m’agradin les coses lliures/gratuites, és que no m’ho acabo de creure. Ningú regala res i menys en temps de crisi.

Reflexions a part, avui la companyia Polar Bear Farm celebra el seu primer aniversari. I com ho festegen? Regalant per un dia totes les seves aplicacions!!!

Les Apps són:

               

      Record                   Note Pad               Telegram          Duck Shoot (joc)

Veient els icones i els noms de les Apps podeu intuir la funció de cadascuna. Per a més info visiteu directament l’App Store  o a Polar Bear Farm.

Tot i que no me’n acabo de fiar, aquesta és la millor forma de fer publicitat. Tothom parala de tu, almenys per un dia. Qui se’n enteri s’emporta un bon “pack” d’Apps i a partir d’aqui el boca-boca fa la resta. Tothom guanya, no?


Accions

Information

4 responses

24 10 2008
Jordi Reche

Bones, on veus que son gratis? Jo veig el preu a la app store. Si la compro no em carreguen l’import que diu?
Salut!

25 10 2008
punkomatik

Ostres, doncs a mi em sortia gratis. Jo les vaig descarregar des de l’iPhone.
Ja m’ha arribat la factura i son gratuites, almenys ahir.

2 11 2008
ismans

Hola a tothom! Per començar felicitar al creador del blog, pels que portem la “L” referent al MACart és una eina bàsica.

Ens llegim per aquí!

3 11 2008
punkomatik

@ismans Gràcies! Ja saps que per a qualsevol trapi estic aqui, ok?

Una abraçada CALIGULAAAAA xD!!!

Deixa un comentari

