Byline – Google Reader a l’iPhone

22 10 2008

Un cop més l’associació iPhone+Twitter+Followings interessants ha donat fruits. 

Avui us parlem de Byline. Una aplicació de lectura de RSS que je existia però, aprofitant que puja de versió (de 1.0 a  2.0) l’han rebaixat de preu. Ara costa 2,99€ i normalment ronda els 7,99€. La rebaixa és temporal, esteu avisats.

                

Aquesta app ens permet sincronitzar els nostres feeds de Google Reader amb el nostre iPhone. No es tracta d’una altra webApp sinó d’una aplicació nativa.

Aprofita l’API de GReader per permetrens marcar els nostres Feeds preferits amb estrelles, compartir-los o fins i tot afegir-hi una nota.

                

Fa només una horeta que la probo i m’està agradant. El que més em convenç és que per fi podem consultar GReader offline.

Un must have per a els fans de GReader.

Via: Twitter de l’Oriol, Applesfera 


Accions

Information

3 responses

22 10 2008
Oriol

Jo ja me la vaig comprar ahir i em mola molt😀

Problemes:
– No pots llegir un sol feed, només les carpetes…
– Si vols tenir sincronitzats tots els posts, l’has de deixar una nit sencera sincronitzant.

Em sembla que em quedaré amb els 50 últims posts de cada carpeta…

22 10 2008
punkomatik

@Oriol
– En tot moment t’indica què estas llegint. Sempre tens l’opció d’organitzar millor les carpetes xD.

– A mi m’ha sincronitzat (wifi) tot en uns minutets i feia setmanes que no mirarava els feeds per GReader. M’ha semblat bastant ràpid, almenys a primera vista.

Jo només tinc 25 per carpeta.

Salut!!!!

22 10 2008
Oriol

– Ja se que m’indica què estic llegint, però potser només m’interessa llegir els posts d’un bloc en concret. Això d’organitzar millor les carpetes estaria bé, però no és que t’ho posi gaire fàcil el gReader per fer reorganitzacions…😦

– Quan només en tens 25 per carpeta si que va ràpid. Com te’n posis 200 per carpeta, t’asseguro que tarda lo seu. S’havia de descarregar les imatges de més de 4000 posts…😉

Tot i que és millorable, l’aplicació està molt bé!😀

Deixa un comentari

