Twitter a l’iPhone

23 09 2008

A aquestes alçades ja no cal explicar què és i per a què serveix Twitter. Però si que trobo adient fer una mena de comparativa entre totes les possibilitats que ens ofereix la combinació Twitter+iPhone.

Centraré l’atenció en les tres aplicacions que he tingut temps de testejar: TwitterFon, Twinkle i Twittelator. Totes elles gratuites i disponibles a l’AppStore.

El més sencill de tots, i aquesta és la seva millor virtut és TwitterFon.

(els eludits em disculpareu)

Com veieu l’interface és molt simple i clara. Si clickeu en un twitt veureu les dades del contacte i teniu l’opció de carregar el timeline de l’usuari que heu marcat. Una bona manera de buscar nous Twitters.

Amb algunes funcions més tenim Twinkle.

Incorpora la funció “Near Me” i el temps que ha passat des de la publicació de cada twitt. Aquesta última característica la trobo a faltar a TwitterFon. La gran diferència és que podem adjuntar imatges. Tenim la possibilitat de pujar la que fem en el precís moment d’activar l’opció o cercar alguna que ja tinguem emmagatzemada.

Per últim tenim Twitterlator.

Una mica més complicadet que els demés tot i que sembla molt complet. Dic sembla perquè no l’he probat gaire.

Quin feu servir vosaltres? Jo encara no m’he decidit! xD


Accions

Information

4 responses

23 09 2008
juliantubas

jo utilitze el twitterrific i tambe es prou complet.

24 09 2008
quelcom8

Twitterlator mai l’he usada. Amb el iPhone utilitzo Twinkle, TwitterFon i Twitterrific indistintament. Hi ha cops, depenent de la xarxa wi-fi a la cual connecto, em funciona millor un que un altre.

Per rapidessa el TwitterFon s’emporta la primera possició.

Per al OS X uso (Syrinx, twhirl, twitterrific i twucket) cadascún d’ells té alguna cosa bona i destacada.

Salutacions,
Jordi Pascual Poquet

24 09 2008
Jordi Reche

Jo a l’iPhone ara faig servir Twitterfon i Twinkle. Com que Twitterfon carrega millor amb l’EDGE em va de conya i si tinc wifi Twinkle. Tot i que Twinkle es molt més complet.

Amb el MacBook, Twhirl o directament via web.

Salut !

30 09 2008
Oriol

Jo ja no se quin fer servir.. Ara faig servir TwitterFon, però no m’agrada q no es vegi quanta estona fa que s’ha fet el twitt i li falten unes quantes (moltes) opcions…

El twitelator mola, però hi ha molt pocs twitts a la vista…

I sino, sempre ens queda Hahlo, que és genial!

PD: Hahlo és una webapp😉

Deixa un comentari

