Switching 6 – Monitor de tasques

15 09 2008

Ahir el meu company de pis em va sorprendre molt gratament. M’estava ensenyant un disseny, per una publicitat del club on treballem, en el seu entranyable iBook G3 i va fer una combinació de tecles que no coneixia.

En Nestgil porta treballant amb macs des de fa molt més temps que jo i com sabeu l’experiència és un grau.

Si pijeu CMD+ALT+ESC us apareixerà una finestreta semblant a la que molts esteu farts de veure al les “PCeras”.

No cal que us expliqui com funciona i també és cert que, afortunadament, no la farem servir gaire.


Accions

Information

4 responses

15 09 2008
Jordi Reche

Doncs a mi algúna vegada m’ha fet falta…😦 poques, però ha vegades es queda clavada algúna app i l’ha tinc que forçar a sortir.

15 09 2008
punkomatik

Jo fins ara feia botó dret sobre la icona del Dock o anava al monitor d’activitat.

16 09 2008
Oriol

Jo l’he de fer servir bastant amb el mail quan intento tancar l’iMac.. No se el motiu, però a vegades es queda mig penjat i no es tanca…😦

Crec que té alguna cosa a veure amb l’IMAP, però no ho se segur tampoc!

16 09 2008
punkomatik

@Oriol A mi em passa el mateix amb Mail…

Deixa un comentari

