WWDC & iPhone 3G – Opinió

16 06 2008

Us he de confessar que encara no he pogut veure la Keynote del mestre Jobs. La tinc a l’iPhone esperant a les hores mortes.

De totes maneres, si que he sentit i llegit al respecte. Sobretot del iPhone 3G.

La meva opinió és:

  • Permanència de 2 anys –> Ni de conya.
  • Surten de la botiga activats–> Normal, com tots els mobils del món
  • Els rumors de les tarfies que s’han publicat –> Si són certs, ja se’l poden quedar.
  • Camera –> Tant dificil és posar-ne una de més bona?
  • Video –> Sense comentaris ¬¬’
  • Flash a Safari Mobile –> Decepcionant
  • GPS –> GENIAL
  • 3G–> No el faria servir
  • Copy&Paste–> Sense comentaris ¬¬’
  • Bluetooth encara “capat” –>Sense comentaris ¬¬’

Conclusió:

Jo, de moment i depenent del “crackeig” del iPhone OSX 2.0, em quedo com estic. LLIUREEEE!


Accions

Information

One response

16 06 2008
punkomatik

ATT: PeterPank

En comptes de deixar-te la pasta enviant-me SMS, perquè no deixes un comentari?

Tens raó, moltes de les coses que li falten al iPhone són factibles per software. Espero que Sir Jobs et senti.

D’altra banda, ahi ho comentavem amb l’Oriol i en Reche, l’Android té molt bona pinta. Es molt bonic i te algunes animacions xules, però ens agrada perquè és clavat al iPhone OSX.

Personalment m’interessa molt que Google tiri endevant el projecte Andorid, la competència és sana, però no em fa por. Li passarà el mateix que a Windows. Si ha de funcionar en cualsevol disposistiu… mai estarà tant “integrat” amb la maquinaria com un iPhone.

Salut PeTErPaNk!!!!

PD: No siguis tímid xDDD

Deixa un comentari

