Time Capsule

24 04 2008

Com alguns ja havieu demanat, us faré 5 cèntims del Time Capsule.

Com tots sabreu, es tracta d’un Airport Extrem + HDD, en el meu cas de 500GB.

Es pot configurar de vàries maneres. Es pot fer servir per ampliar una xarxa wifi ja existent (2 AP), conectar-lo a un modem/router per Ethernet i així crear un AP o substituir el modem/router que ja teniu a casa. Totes aquestes variants es configuren de forma molt senzilla seguint les instrucciones de la Utilitat Airport. En el mode “substitució” tenim l’opció de copiar les configuracions del nostre router. Com veieu més fàcil impossible. Jo no puc fer utilitzar aquest mode, ja que tinc Ono (fibra òptica) i les conexxións no són compatibles.

Al port USB podem connectar tant una impresora com un altre disc dur.

Podrem accedir a la impresora des de Mac o PC, en aquest últim cas haurem d’instal·lar Bonjour.  Jo faig servir un un hub i així tinc les dues coses.

Poca cosa més a dir. Senzill, silenciós i ràpid (exeptuant la primera còpia).

PD: Si teniu altres wifi a prop no deixeu el canal en “automàtic”. Crearà interferències i copiarà moooolt lent. Heu d’emetre per un canal lliure.


Accions

Information

2 responses

24 04 2008
Tomàs

🙂 Eps! ja arribat el “review” ….. Es veu, així en les fotos, bastant més gran que la nova airport extrem base, no?. La gràcia, però, com comentes, és lo fàcil que resulta configurar-ho.

Ara Reche a gaudir-la força!

25 04 2008
punkomatik

La veritat és que el trobo una mica grandot.
M’hauría agradat poder reemplaçar el meu router i fer l’escriptori encara més bonic , pero ja us he explicat perquè no puc.

He de començar a pensar algun sistema per enganxar trastos a sota de la taula.

Deixa un comentari

