Ja és meu !!!

24 03 2008

Si rates, si. Ja tinc el meu iPhone a la butxaca!

iphone_34.jpg

Ara us explicaré el procés que he seguit:

Vaig estar cercant per la web alguna manera fer que algú me’l enviés, ja que vaig descartar eBay (700€). Surfejant vaig topar amb els comentaris que van fer els lectors d’emilcar a un dels seus post. Fent cas de les recomanacions dels lectors vaig anar a www.dontretail.com

Es tracta d’un espanyol/americà que està estudiant als States i es dedica a enviar iPhones arreu del món. L’atenció pre i post venta és genial, ja que pots chatejar amb ell o mantenir converses per correu. Sempre contesta els dubtes (s’ha de tenir en compte el canvi d’horari…)

Total, que el dia 6 de Març li vaig fer la comanda del iPhone de 16GB (si t’hi posses, t’hi posses) i el dia 20 ja estaba a casa.

L’envia per USPS fins a Espanya i després és Correos qui se’n carrega de la resta. No cal dir que estic més que content tant amb l’atenció al client com que pots anar seguint l’estat de l’enviament amb el codi que et dona PayPal.

Ens arriba alliberat en versió 1.1.2. El primer que vaig fer, després de possar la SIM, és restaurar a 1.1.4 i aplicar el ZiPhone 2.6b.

Ja no teniu cap excusa per no disfrutar de tant increible gadget.

Salut !!!!


Accions

Information

6 responses

24 03 2008
Jordi Reche

Moltes Felicitats! Has aguantat poc… ven fet! Ara a disfrutar amb aquesta maravella. Ens veiem!!

25 03 2008
Tomàs

Ja t’explicaré🙂 estic seguint literalment els teus passos i ja he encarregat el de 16GB

25 03 2008
punkomatik

Uooohh!!! Genial!!

Tingues en compte que encara que a la seva web possi de 5 a 10 dies, a mi m’ha trigat 15.
Esperem que no te’l parin a l’aduana. Jo he tingut sort. xD

25 03 2008
Jordi Reche

Tomàs has caigut tu també ? Genial ! Quant més siguem més disfrutarem…

27 03 2008
Jordi F.

No, si al final no em quedarà més remei que adquirir-lo jo també si no vull veure com em senyaleu amb el dit i rieu d’amagat.😦

30 03 2008
Jordi Reche

No tens un iPhone Jordi ?? Ara et borro de la llista !😉

Deixa un comentari

