Migthy Mouse

23 02 2008

url.png

Tot i tenir molts retractors i només alguns a favor, m’he revelat contra la majoria i m’acabo de comprar el Migthy Mouse. He agafat l’USB perquè estar pendent de les piles em fa molta ràbia. De moment l’únic inconvenient que li trobo és que el cable és massa curt.

L’he configurat amb botó principal i secundari. La boleta en 360º i activació del Spotlight. Els laterals m’obren Exposé.

Ja us diré més endevant si n’estic content o no.

SALUT !!!!


Accions

Information

6 responses

23 02 2008
Jordi

Jo, personalment, tenia els meus dubtes abans de comprar-me el mighty, degut als retractors. Però, gràcies a un amic, el vaig comprar, i molt satisfet. Al principi, potser costa acostumar-se, però desprès li treus molt rendiment. Funciona a les mil meravelles. I el meu és inalàmbric, jo el recomano.

23 02 2008
Tomàs

Espero equivocar-me però crec que d’aquí a poc canviaràs d’opinió. La meva és clara i contundent: El migthy mouse és una puta merda🙂

23 02 2008
punkomatik

JAAAJAAJ Si Señor!! Clar i Català.

24 02 2008
Oriol

Completament d¡acord amb el Tomàs: El Mighty Mouse fa cagar.

La veritat és que jo encara el faig servir perquè no em vull gastar els 99€ que val el ratolí que a mi m’agradaria (http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/130&cl=es,es) , però ja n’he tingut 3 i cap m’ha funcionat bé.

Semblo masoquista, però no n’he comprat cap. El primer amb el mac mini Es va morir. El 2n a canvi del primer gràcies a la garantia. També es va morir. L’últimi amb l’iMac, i comença a estar a les últimes…

25 02 2008
Jordi Reche

Doncs jo el tinc sense fils desde fa un any i em va de perles! No entenc el problema?

27 02 2008
Jordi

Torno a ser jo (el primer comentari). Podria ser que els Mighty antics sí que fossin “una puta merda”? Perquè torno a dir, a mí i a un amic, ens va de “puta mare”. Porto 2 mesos amb ell.

Deixa un comentari

