Mac OS X 10.5.2

11 02 2008

Ja tenim aqui la tan esperada actualització del Lleopard.

En el meu cas és de 180MB (MacBook). En quan estigui instal·lada edito el post i us dic que tal.

Fins ara!!!

___________________

#Edito:

El que fa aquesta actualització és, bàsicament, corregir tots els errors de funcionament que s’han anat recopilant des del llançament del Leopard. El que els “windowseros” diren un “Service Pack 1”.

Les modificacionsafecten a:

Active Directory, AirPort, Tornar al meu Mac, Dashboard, Dock, Escritori, iCal, iChat, iSync, Finder, Mail, Xarxes, Controls Parentals, Vista prèvia, Impresió, Imatge RAW, Safari, Inici de sesió y Asistent de configuració, Sistema, Time Machine i Altres.

Ahir al vespre, tot i que no ho vaig testejar gaire, funcionava tot perfectament.


Accions

Information

4 responses

12 02 2008
Dani

Enhorabona pel bloc, el visito sovint i trobo que és molt interessant.

Una pregunta, he vist a altres blocs com ara mossegalapoma o blocd’appleencatala que l’actualització 10.5.2 era de 341 megues. Jo tinc un mac book pro i també m’ha actualitzat 108 megues.
Perquè a uns més i a latres menys?

12 02 2008
punkomatik

@Dani: Tinc una teoria:

Si descarrègues l’actualització des de la web d’Apple són els 340, però si ho fas des del gestor del mac només agafa el que realment necessita.

He sentit que alguns que han fet la personalitzada han tingut problemes (no és el meu cas, de moment…) i la sol·lució és fer la “completa” després des de la web d’Apple.

Si m’equivoco corregiu-me !!!

12 02 2008
gabrielbcn

En tot cas seria el nostre service pack 2, ja que el service pack 1 el vam tenir el desembre… ara podem dir que nosaltres també oi?😉

12 02 2008
punkomatik

Cert!!!

Deixa un comentari

