GUA Català

28 01 2008

Tenia pensat fer una petit resum del que vam parlar aquest diumenge 8 rates maqueres mig amagades a la taula del fons d’un restaurant de Granollers.

El tema central va ser el GUA Català, però… sabeu què? Que no penso dir res! Estigueu atents als bloc que ja sabeu. Fa més gracia que sigui sorpresa. També podría parlar dels temes més personals, els dubtes o noticies que vam posar en comú, però… haver vingut!!! JAJAJA

La veritat és que em va agradar molt conèixer tota aquesta gent. Comparant edats, oficis i hobbies podriem dir que no tenim res en comú, apart de l’idioma i els macs. Em vaig emportar una molt bona primera impressió de tots ells i a demés en saben un munt tant de macs com de blogs. Espero poder aportar el meu petit gra de sorra a la muntaña que volem fer, i és que no fa ni 1 any que sóc maquero (de vegades encara em veig una mica switcher) i ni 2 mesos faig el blog.

Si voleu una crònica exacta i detallada feu un cop d’ull al que diu en Tomàs

SALUT!!!!

Edito: Aquí teniu el video que va grabar en Jorfi F. Gràcies mestre!!!!


Accions

Information

One response

28 01 2008
rechebloc

Això no diguem res, aixi serà més sorpesa. Per cert, jo també estic encantat de coneixer un company macaire i de Granollers…😉

Deixa un comentari

