Doble UpGrade!!!!

28 01 2008

Avui sem’ ha girat l’ametlla i m’ha donat per ampliar la RAM del meu “blanquet”. He estat buscant i el Sr.Google m’ha dit que son DDR2 667, però per portàtils, que són mes petites. Per si de cas n’he tret una i me l’emportat a fer un tomb per Granollers. A la tercera botiga he cantat bingo!Per 56€ he (2x1GB) he passat d’1 a 2GB. Per acabar d’arrodonir la jugada, les plaques són compatibles amb el portàtil del meu pare.Conclusió: no compreu recambis a Apple. PD: Les memòries són exactament de la mateixa marca.


Accions

Information

2 responses

28 01 2008
rechebloc

Hola! Jo també vull fer el mateix, em pots dir on ho has comprat, si et va bé enviam un mail. Gràcies!

rechemac@gmail.com

29 01 2008
Lynze

Yo también hice lo mismo comprado memorias (4GB) por eBay a un distribuidor de Barcelona y de pasé de 600 € que pedían en Apple a 170 € para un iMac de aluminio.

Deixa un comentari

