“Miedo y Asco en Moscone”

15 01 2008

La veritat és que estic una mica cansat de tants rumors i especulacions. Que comenci JAAAAAA!!!

Tot i que Apple a fet fora al macPro de la expo, i això vol dir que hi haurà moltes sorpreses, a mi personalment només m’interesa realment el posible macNano. Tinc curiositat, tot i que de moment el trobo molt mancat de possibilitats, per saber que pasa amb l’AppleTV. Podrem llogar i comprar musica directament a la iTunes Store?

D’altra banda l’iPhone… ja sabem que aqui no arribará fins primavera, pero arribará remodelat? Hi haurán més versions?

El que no m’interesa el més minim, de moment, és: el macBook Air, macBook Pro o la més que necessària renovació (en alumini) dels macBook. Fa només un any que tinc el macBook i funciona de perles…

Conclusió: Si surt un macNano de bona relació qualitat/preu no dubtaré en fer-me’n amb un. La resta pot esperar…xD

SALUT !!!!


Accions

Information

Deixa un comentari

