Switching – 0

13 01 2008

Ahir vaig estar fent unes copes amb un amic que ja feia massa temps que no veia. La meva sorpresa va ser quan me va dir que s’acaba de comprar un iMac de 20″. Si señor!!!Per la porta gran.

Moltes felicitats Dani. Una gran compra, tot i que jo m’hauria esperat fins la MacWorld. Mai se sap… 

Vam quedar que li aniria enviant mails explicant-li cosetes i links però, quina millor forma de compartir i ajudar que explicaro tot aqui?? A partir d’ara intentaré explicar de forma senzilla i breu quines són les aplicacions, trucs o formes de treballar que, al meu parer, són ideals per treure tot el suc als nostres estimadíssims macs.

Trobareu els comentaris amb la etiqueta “Switching”


Accions

Information

One response

23 01 2008
dankomac

Ya empiezo a cogerle el truquillo a esto Dani.. Tengo una version de prueba del iWork y ya se ha acabao. Que me recomiendas, que me la compre o que haga algun trapi por la red, bajarmelo o algo asi.. Ya me diras algo y ya hablaremos entre birra y birra.. jeje. Y gracias por el post tio, eres el jefe.

Deixa un comentari

