Catosfera a Granollers City

9 12 2007

Els propers 26, 27 i 28 de gener de 2008 es celebren les Jornades de la Catosfera. Seran a Granollers, al Centre Tecnològic Roca Umbert. Podeu fer les insctipcions y veure els temes que es tractaran a Catosfera.

Jo ja hi estic inscrit i tot apunta que cauran unes birres amb en Tomas i l’Oriol de MossegaLaPoma. Aviam si en Tas i en Nestgilmes també s’hi paunten.

La veritat es que em fa gràcia per dos raons: Perque es fa a la meva ciutat i perque podré coneixer bloggers, tant catalans com de la resta del estat, de certa rellevància.

No trigueu en apuntar-vos. I si us ve de gust una cervesseta, ja sabeu per qui demanar!!!

SALUT!!!!


Accions

Information

One response

18 12 2007
reche

ep! hola, primer felicitats pel bloc i segon també sóc de Granollers i estic inscrit a la Catosfera, que fa molt bona pinta.
Ha veure si ens veiem !

Deixa un comentari

